جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان بروجن

پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بروجن

جشنواره مردمی فیلم عمار شهرستان بروجن

پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان بروجن

با نصب این برنامه ها بر روی موبایل خود و درخواست در گروه جشنواره شهرستان بروجن عضو می شوید
نشريه خط حزب الله

  • ۰
  • ۰

بعد از تحویل پک اول پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار به اکران کننده محترم جناب آقای احسان احمدی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فرصت را غنیمت شمردیم و به دوستان پیشنهاد اکران رو دادیم.

بعضی از بچه ها به خاطر امتحاناتشون نتونستن پایگاه بمونند و رفتند ولی دو دانش آموز و دو دانشجو ثبت شده در این تصاویر زمانی که فهمیدند که این فیلم 8 دقیقه بیشتر نیست بعد از انجام کارهاشون برای خاتمه کارشون تو این روز به تماشای فیلم علمک نشستند.


با اولین حادثه این فیلم همه بچه ها خندیدند و توجهشون بهش بیشتر شد و شش دنگ حواسشون رو دادند به تصویری که از روی مانیتور پخش میشد.


تا آخر فیلم بدون هیچ حرکتی این فیلم رو تماشا کردند و البته بین فیلم شروع کردند به نظر دادن که اون بنده خدایی که با اسپری نوشت "خطر!" رنگشو از کجا آورد؟

و با پایانش منتظر فیلم های بعدی بودند که پیشنهاد دادیم بقیه ش باشه برای روزهای بعد.

جلوی درب پایگاه یک علمک گاز بود و بچه ها اونجا هم شروع کردند به نظر دادن که آیا تاحالا کسی با این علمک برخورد کرده یا نه؟!؟؟!؟!

پ.ن: پایگاه مقاومت بسیج ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در محله اردوبار بروجن و جنب مسجد حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد. این پایگاه بیش از 50 شهید در راه دفاع مقدس به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.


خبر این اکران در سایت جشنواره فیلم عمار | لینک
  • ۹۳/۱۰/۱۵
  • ابراهیم وکیلی گندمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بالای صفحه